mardi 7 août 2012

      
                                

Premier post sur Hong Kong alors que je suis sur le point de prendre l'avion pour rentrer en France après 10 mois à voyager ! C'est une sensation très étrange...


La première semaine j'ai complètement délaissé mes appareils photos, je crois que j'arrivais à saturation, trop de mitraillage, besoins d'un brèque. Malgré tout je n'ai pas pu m'empêcher de sortir mon Iphone et Marilda avec qui je voyage a emprunté un des appareils de mon père ;)

First pics of Hong Kong before getting to the airport. After 10 months traveling I'm finally going back to France ! I can't actually believe it, it feels really weird...
During our first week in Hong Kong I didn't took any photos, I think I needed a break. But I couldn't avoid taking some with my Iphone and Marilda, the friend I'm traveling with borrowed a camera to my dad, so there is more pictures to come :)















FOLLOW ME ON BLOGLOVIN/TWITTER/FACEBOOK

4 commentaires:

mademoiselle mode a dit…

ça devais être trop cool ^^
J'adore l'art toy géant ^^

http://www.mademoisellemode.com/
New post - Kisses from Paris

Noémie a dit…

Jolies photos :)
Bises ♥

Joanna K. a dit…

i just found your blog!!love it i'm following!!
I'd love it if you check out mine and tell me what you think

Noémie a dit…

Merci beaucoup :) !
Bises ♥

More on Hipnotized

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...